آگهي مزايده عمومي :اجاره 9 باب غرفه و 1باب كافي شاپ
شهرداري زابل در نظر دارد :اجاره 9 باب غرفه و 1 باب كافي شاپ را طبق جزئيات مندرج در اسناده مزايد با بهره گيري از سامانه تداركات الكترونيكي دولت https://sso2.setadiran.ir/portal/login) ) با شماره مزايده 5003091256000001 به اجاره واگذار نمايد.
زمان انتشار در سايت: 11/01/1403 ساعت 11:00
مهلت دريافت اسناد مزايده: 20/01/1403 ساعت 140:00
آخرين مهلت ارسال پيشنهاد: 30/01/1403
زمان بازگشايي : 01/02/1403 ساعت 11:00
زمان اعلام برنده حداكثر يك هفته پس از بازگشايي
ضمنا رعايت موارد فوق الزامي ميباشد
1-برآورد اوليه طبق نظر كارشناس رسمي دادگستري
مساحت غرفه | مبلغ اجاره ماهيانه |
7.91 متر مربع | 10.000.000 ريال |
15.61 متر مربع | 15.000.000 ريال |
100 متر مربع (كافي شاپ) | 70.000.000 ريال |
2-مبلغ تضمين شركت در مزايده5%ارزش ريالي قيمت پايه ميباشد كه بصورت ضمانتنامه بانكي با اعتبارحداقل سه ماه يا فيش واريزي نقدي به حساب 0106674386006 بانك ملي بنام سپرده شهرداري زابل باشد
3-مبلغ خريد اوراق مزايده مبلغ1.000.000ريال به حساب 0105640545001 درآمدهاي عمومي شهرداري در سامانه ستاد ايران ميباشد
4-سپرده نفرات اول و دوم در صورتي كه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداري ضبط خواهد شد
5-هزينه درج آگهي نوبت اول ودوم به عهده برنده مزايده ميباشد
6-شهرداري در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار خواهد بود
7-ساير شرايط و جزئيات در اسناد مزايده مندرج است
8-برگذاري مزايده صرفا از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت ميباشد و كليه مراحل فرآينده مزايده شامل خريد ودريافت اسناد مزايده (در صورت وجود هزينه مربوطه) پرداخت تضمين شركت در مزايده (وديعه) ارسال پيشنهاد قيمت،بازگشايي پاكات،اعلام به برنده، واريز وجه مزايده و در بستر سامانه ستاد از اين طريق امكان پذير ميباشد
9-پيشنهاد ميگردد قبل از ارائه پيشنهاد از موارد مزايده بازديد بعمل آوريد.
10- متقاضيان اصل ضمانتنامه يا فيش بانكي را پس از بارگذاري در سايت (پاكت الف) به صورت فيزيكي تا مورخ30/01/1403 در پاكت سر بسته و با درج كامل مشخصات شركت و شماره تماس به اداره مالي شهرداري زابل تحويل نمايند .